Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Wdrożenie CRM to niezwykle ważna decyzja dla każdej firmy. Nie można jednak po prostu kupić nowej platformy CRM, nacisnąć przełącznik i być na najlepszej drodze do lepszych relacji biznesowych i wyższych przychodów. W rzeczywistości jest to znacznie bardziej skomplikowany…

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

W dzisiejszym krajobrazie biznesowym obsługa klienta jest kluczowym wyróżnikiem dla firm, które chcą pozostać istotne i konkurencyjne. Tradycyjne metody obsługi klienta nie są już wystarczające, aby sprostać rosnącym i dynamicznym wymaganiom konsumentów. Z pomocą przychodzi generatywna…

Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż

Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż

Jeśli zajmujesz się sprzedażą w terenie, twoim biurem jest samochód, kawiarnia lub lobby klienta. A telefon? To twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach takich jak Ty – zawsze w ruchu, zawsze żonglujących…

Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Branża produkcyjna może obejmować jedne z najbardziej złożonych procesów w wielu obszarach, od zarządzania surowcami, przez łańcuch dostaw, po zasoby i technologię. Wszystkie te obszary wymagają precyzyjnej równowagi, która pomaga producentom zapewnić lepszą odporność w obliczu nieoczekiwanych warunków rynkowych…

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Sprawa wygląda tak: klienci są dziś zalewani reklamami, sugestiami, e-mailami i innymi materiałami promocyjnymi, jakby nie było jutra na podjęcie decyzji o zakupie. I nie mówimy, że nie jest to ważne dla zapewnienia dobrze przygotowanej bazy odbiorców. Oczywiście, że jest. Ale równie…

1218